Forum Lista dyskusyjna mieszkańców osiedla Wędkarska w Warszawie Strona Główna Lista dyskusyjna mieszkańców osiedla Wędkarska w Warszawie
Forum mieszkańców osiedla do rejestrowania się na tym forum!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

administracja osiedla

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Lista dyskusyjna mieszkańców osiedla Wędkarska w Warszawie Strona Główna -> Bieżące wydarzenia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Patrycja Żbikowska
Gość






PostWysłany: Sob 15:40, 17 Lut 2007    Temat postu: administracja osiedla

Witam,

kilka dni temu znalazłam przy naszej (wiecznie nieczynnej) bramie reklame firmy zajmującej sie administracja i zarzadzaniem osiedlami. Poprosiłam o cennik i otrzymałam ofertę. Po wybraniu intersujących nas punktów, można oczekiwać cennika. Myślę, że można się zastanowić czy w przypadku takich samych lub niewielkiej różnicy w składkach miesięcznych, nie byłoby to korzystne. Jak na razie, np. kwestie zimowe nie były rozwiązywane tak jak było to ustalane przy okazji argumentowania wysokości składki. Mówiliśy wówczas np., o kimś do odśnieżania (na szczęście zima nie była okrutna), albo może nie byłoby notorycznych kłopotów z bramą, a przynajmniej byłb ktoś czyim obowiązkiem byłoby doprowadzenie tej sprawy do szczęśliwego końca. zaznaczcie co was interesowałoby i zapytamy o cenę,a potem można to przedyskutować. pozdrawiam
Laughing
„Spowodujemy, że nasi kontrahenci będą mieszkali lepiej, taniej i bezpieczniej”

OFERUJEMY
administrowanie nieruchomością wspólną

czynności akceptacja
Administracyjne Tak / Nie*
Czynności związane z uzyskaniem numeru REGON i NIP. Tak / Nie*
Założenie rachunku bankowego Wspólnoty. Tak / Nie*
Weryfikowanie stanu prawnego i faktycznego nieruchomości. Tak / Nie*
Prowadzenie ewidencji właścicieli lokali. Tak / Nie*
Nadzór nad opłacaniem podatków i innych opłat publicznoprawnych przypadających od nieruchomości wspólnej. Tak / Nie*
Protokolarne przejmowanie nieruchomości wraz ich dokumentacją techniczną i prawną. Tak / Nie*
Wskazywanie najkorzystniejszych ubezpieczeń związanych z nieruchomością wspólną. Tak / Nie*
Przygotowywanie i obsługa zebrań wspólnoty mieszkaniowej. Tak / Nie*
Analizowanie, doradzanie i według potrzeb, opracowywanie koncepcji działania wobec dostawców usług do nieruchomości. Tak / Nie*
Bieżąca analiza przychodów i kosztów utrzymania nieruchomości. Tak / Nie*
Zapobieganie nieuzasadnionemu inwestowaniu w nieruchomość zarządzaną poprzez profesjonalne doradztwo Zarządowi. Tak / Nie*
Analizowanie składanych ofert dotyczących umów o dostawy, roboty i usługi związane z utrzymaniem nieruchomości. Tak / Nie*
Przygotowywanie i negocjowanie umów o dostawy, roboty bądź usługi związane z utrzymaniem nieruchomości. Tak / Nie*
Przygotowywanie uchwał właścicieli lokali niezbędnych do realizacji przyjętego planu gospodarczego zgodnie z obowiązującymi przepisami. Tak / Nie*
Opracowywanie dodatkowych dokumentów usprawniających funkcjonowanie wspólnoty mieszkaniowej – na życzenie Zleceniodawcy (statut, regulamin pracy, regulaminy rozliczeń kosztów zakupu wody i ciepła) . Tak / Nie*
Gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z użytkowaniem zarządzanego zasobu. Tak / Nie*
Prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wymaganej przez przepisy prawa budowlanego. Tak / Nie*
Archiwizowanie dokumentów zarządzanej nieruchomości. Tak / Nie*
Praca administratora bezpośrednio przy nieruchomości. Tak / Nie*
UTRZYMANIE PORZĄDKU, KONSERWACJA I EKSPLOATACJA Tak / Nie*
Zgłaszanie i organizowanie koniecznych prac konserwacyjnych oraz egzekwowanie i nadzór czynności pogotowia technicznego. Tak / Nie*
Przygotowanie procedury wyboru wykonawcy robót. Tak / Nie*
Zbieranie ofert dotyczących umów o dostawy, roboty bądź usługi związane z pracami konserwacyjnymi, remontowymi lub inwestycyjnymi. Tak / Nie*
Utrzymanie (nadzorowanie) porządku części wspólnej nieruchomości budynkowej i gruntowej oraz terenów zielonych Tak / Nie*
Kontrola nad: a) zapewnieniem dla nieruchomości dostaw energii elektrycznej, wody, gazu, 1. b) odprowadzaniem ścieków, wywozem nieczystości i dostawą energii cieplnej, c) utrzymaniem w należytym stanie porządku i czystości pomieszczeń oraz 2. terenów służących do wspólnego użytku przez właścicieli lokali, d) pracą firm odpowiedzialnych za konserwacje instalacji wewnętrznych w 3. nieruchomości,4. e) innymi usługami związanymi z funkcjonowaniem nieruchomości, f) usuwaniem awarii i ich skutków, g) oczyszczanie ze śniegu i lodu w nieruchomości,5. h) całorocznym utrzymaniem czystości i sprawności użytkowej chodników 6. przyległych do zarządzanej nieruchomości (czyszczenie ze śniegu, lodu, błota, 7. oraz usuwanie śliskości i gołoledzi) – codziennie do godz.7.00 Tak / Nie*
Organizowanie pogotowia technicznego (w trybie zleconym). Tak / Nie*
Weryfikacja faktur za dostarczone media komunalne. Tak / Nie*
Okresowe odczytywanie urządzeń pomiarowych. Tak / Nie*
Nadzorowanie i organizowanie legalizacji urządzeń pomiarowych. Tak / Nie*
Ustalanie zaliczek na media komunalne i opłaty eksploatacyjne. Tak / Nie*
USŁUGI RACHUNKOWO-KSIĘGOWE Tak / Nie*
Prowadzenie ewidencji księgowej zgodnie z podjętymi uchwałami wspólnoty mieszkaniowej. Proponujemy księgowość opartą na przepisach ustawy o rachunkowości czyli tzw. pełna księgowość, lub rejestrowanie wszystkich przychodów i kosztów, środków pieniężnych oraz rozrachunków z tego tytułu w prowadzonym rejestrze czyli tzw. uproszczony sposób prowadzenia księgowości. Tak / Nie*
Przygotowywanie projektów planów rzeczowo-finansowych. Tak / Nie*
Przygotowywanie naliczeń finansowych na podstawie uchwał właścicieli lokali. Tak / Nie*
Przygotowywanie rozliczeń planów gospodarczych za określony okres. Tak / Nie*
Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych. Tak / Nie*
Przygotowywanie okresowych informacji o poniesionych kosztach utrzymania nieruchomości oraz o przychodach. Tak / Nie*
Rozliczanie okresowe oraz roczne z właścicielami lokali opłat z tytułu kosztów utrzymania nieruchomości, kosztów zużytych mediów, funduszu remontowego. Tak / Nie*
Zgłaszanie i nadzór nad windykacją należności z tytułu opłat mieszkaniowych i pożytków oraz innych przychodów z nieruchomości. Tak / Nie*
Przechowywanie i utrzymywanie źródłowych dokumentów finansowo-księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Tak / Nie*
Obsługa związana z bankiem lub pocztą. Tak / Nie*
TECHNICZNE UTRZYMANIE NIERUCHOMOŚCI: Tak / Nie*
Sporządzanie zestawień potrzeb remontowo-konserwacyjnych wynikających z corocznych przeglądów technicznych. Tak / Nie*
Opracowywanie planów remontów nieruchomości (jako załącznika do planu finansowego). Tak / Nie*
Przygotowanie treści uchwały właścicieli lokali na roboty remontowo-modernizacyjne zgodnie określonymi w przepisach prawa procedurami. Tak / Nie*
Sporządzanie zakresu prac remontowych dla nieruchomości. Tak / Nie*
Przygotowanie procedur do otrzymywania kredytów preferencyjnych na planowane remonty. Tak / Nie*
Organizowanie i nadzór robót remontowo-modernizacyjnych (według oddzielnych uzgodnień). Tak / Nie*
Bieżąca kontrola utrzymania w należytym stanie technicznym zarządzanej nieruchomości. Dochodzenie rękojmi od wykonawcy inwestycji za stwierdzone usterki Tak / Nie*
IV. MONITORING Tak / Nie*
Projektowanie systemu zabezpieczeń alarmowych nieruchomości Tak / Nie*
Monitorowanie nieruchomości poprzez system kamer sterowanych elektronicznie z możliwością podglądu w mieszkaniu na ekranie własnego monitora. Tak / Nie*
Kontrola dostępu przy wejściu/wjeździe do nieruchomości pozwalająca identyfikować wchodzącego (cyfrowa, pilotem). Tak / Nie*
Czujniki sygnalizacyjne systemu alarmowego (przewodowego bezprzewodowego) Tak / Nie*
Domofony i wideodomofony Tak / Nie*
Podgląd telewizji dozorowej przez sieć LAN Tak / Nie*
Powiadamianie o zagrożeniu przez osobisty telefon komórkowy Tak / Nie*
Powyższe czynności monitoringowe mogą mieć zastosowanie również w lokalach mieszkalnych.Wysokość wynagrodzenia uzależniona będzie od wynegocjowanego zakresu czynności




Organizacja administrowania zasobem
1. Do nadzoru realizacji umowy wyznaczony jest licencjonowany zarządca, który odpowiada swymi uprawnieniami za wykonywane czynności, a spowodowane szkody pokrywane będą z jego polisy ubezpieczeniowej.
2. Czynności zawarte w umowie realizuje administrator, który zgodnie z zakresem czynności oraz ustalonymi przez zarządcę procedurami realizuje swoje zadania.
3. Administrator raportuje Zarządowi w ustalonych w umowie terminach zdarzenia porządkowe, organizacyjne i inne wynikające z przepisów wewnętrznych wspólnoty.
4. Administrator uczestniczy przy wszystkich czynnościach mających skutki finansowe dla wspólnoty w postaci wystawianych faktur za usługę, dostawę (liczniki, wody, ciepłomierze, śmieci, inne usługi). Opisuje celowość i zasadność wystawienia faktury na jej odwrocie, przedstawia do akceptacji Zarządowi i przekazuje do realizacji zarządcy (czynności mogą być dopracowane przez Zarząd wspólnoty).
5. Wyboru dostawców i usługodawców dokonuje Zarząd wspólnoty, kryteria przygotowuje zarządca.
6. Umowy na dostawy i usługi przygotowuje zarządca, zawiera Zarząd wspólnoty.
7. Zarząd wspólnoty mieszkaniowej realizuje swoje powinności bezpośrednio w swoim budynku, bez potrzeby składania wizyt u zarządcy. Wspólnota płaci za usługę i nie musi ponosić dodatkowych kosztów na jej nadzór. Zarządca jest odpowiedzialny za wykonanie umowy a raportowanie jej realizacji powinno wynikać z wzorów dokumentów do wypełnienia i terminów ich przekazywania do Zarządu.
8. Dostawcy i wykonawcy usług przy zmianie administratora wcale nie muszą być zmieniani. Nowy administrator może cesją je przejąć i negocjować nowe warunki.
9. Zarządca przechowuje całą dokumentację wspólnoty, jest odpowiedzialny za jej kompletność i aktualność. Zarząd ma obowiązek kontrolować jej kompletność i aktualność w terminach przez siebie ustanowionych.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Lista dyskusyjna mieszkańców osiedla Wędkarska w Warszawie Strona Główna -> Bieżące wydarzenia Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin